Умови доставки м’яких меблів:

– Під доставкою товару розуміється – транспортування за вказаною в заявці адресою до під’їзду.

– Остаточна дата і час доставки призначається нашим диспетчером за день до виїзду (якщо по якійсь причині Вас не влаштовує час, який призначив Вам наш диспетчер, то Ви можете скористатися послугою експрес доставки на платній основі).

– Доставка здійснюється одночасно всією партією товару. Якщо доставку неможливо здійснити за один раз з причин, що не залежать від Покупця, компанія «Divan-Max» не бере з Покупця коштів за додаткові доставки. У разі вимоги Покупця доставляти замовлення частинами, вартість підсумкової доставки збільшується пропорційно кількості часткових доставок.

– Перестановка, збирання – розбирання і демонтаж інших меблів, демонтаж  вхідних і міжкімнатних дверей, вузьких проходів і інших елементів інтер’єру, що перешкоджають доставці меблів до вказаного місця, в обов’язки наших співробітників не входить.
– Постачальник має право повернути меблі на склад у разі не виконання Покупцем будь-яких з пунктів зазначених вимог.

– Повторна доставка з незалежних від Постачальника причин завжди є платною.

 

Покупець зобов’язаний:

– бути за вказаною, при оформленні замовлення, адресою в узгоджений час;
– забезпечити безперешкодний доступ в приміщення;
– підготувати місце для складання та збирання меблів;
– прийняти меблі, розписатися в накладній (для організацій: передати довіреність експедитору або поставити печатку).

Умови збирання м’яких меблів :

– Покупець зобов’язаний надати вільне місце для збирання та установки меблів. Про бажане місце розташування необхідно повідомити до моменту збирання, претензії після закінчення роботи не приймаються.

-Плінтус та інші елементи інтер’єру, що перешкоджають встановленню меблів, нашими працівниками не демонтуються.

-Після закінчення роботи Покупець зобов’язаний прийняти меблі (перевірити роботу механізмів, оглянути на предмет виявлення дефектів).

– Упаковка від меблів утилізується Покупцем.

– У разі, коли занесення/підйом, складання та монтаж меблів здійснюється силами Покупця або третьою стороною, компанія «Divan-Max» не несе відповідальності по виконанню гарантійних зобов’язань перед Покупцем, а усі питання та скарги щодо бракуючих комплектуючих або заводського дефекту виробу приймаються протягом 14 днів з моменту доставки та їх усунення оплачується Покупцем окремо.

Гарантії

Гарантія на меблі, придбані в нашому інтернет-магазині, становить від 6-12 місяців з моменту отримання товару, за умови правильної експлуатації меблів, в нормальних умовах. Протягом гарантійного терміну безкоштовно усуваються виробничі дефекти, а якщо неможливо усунути дефект – замінюються деталі. При отриманні меблів Покупець повинен перевірити товар щодо цілісності.

 

При самостійному заносі/підйомі меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність дефектів (сколів, подряпин) при отриманні. Так як деталі меблів зі слідами збирання поверненню та обміну не підлягають. Гарантія анулюється за умови, якщо частина, що замінюється, вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був вкручений гвинт або прорізаний отвір. При виявленні дефектівповідомте до відділу рекламацій (телефоном вказаним у бланку замовлення). Зберігайте до кінця гарантійного терміну бланк замовлення чи іншу супровідну документацію.

 

У разі недотримання вищезгаданих вимог, претензії щодо рекламації не приймаються. Рекламації, що виникли внаслідок неправильного складання (самостійно покупцем), доставки та підйому (самостійно покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.

Строки виконання претензій щодо рекламації, недоукомплектованності здійснюються у робочому порядку.

 

Гарантія не поширюється на меблі:

  • якщо меблі не мають гарантійного талона;
  • якщо пошкодження меблів сталося внаслідок непередбачених обставин (стихійне лихо, пожежа, побутові фактори та інші форс-мажорні ситуації);
  • якщо меблі використовуються не згідно правил експлуатації; при перевищенні максимальних навантажень;
  • якщо товар пошкоджено внаслідок цілеспрямованих чи хибних дій покупця;
  • при пошкодженні всередині товару сторонніми предметами, рідиною, тваринами, комахами тощо;
  • було порушено правила та умови експлуатації меблів;
  • відновлення та ремонт меблів здійснювалися Покупцем самостійно;
  • меблі пошкоджені внаслідок дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалої поведінки; змінено конструкцію виробу або комплектуючих Покупцем;
  • минув гарантійний термін;
  • якщо є дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу і через які покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, за якими на меблі було знижено ціну реалізації.

 

Повернення меблів

Покупець має право протягом чотирнадцяти днів, з моменту одержання товару на руки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі), за умови якщо: товар не використовувався, не був у складанні (монтажі) збережений його товарний вигляд, споживчі властивості. Деталі про повернення обговорюються з менеджером.

 

Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару – гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше за сім днів.

 

У заміні товару на новий/поверненні Вам буде відмовлено, якщо:

 

  • з моменту придбання товару, що підлягає обміну або поверненню, минуло понад 14 днів;
  • товар перестав бути новим, тобто був у збиранні (монтажі);
  • під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (складання, спроба монтажу).

 

Ці умови повністю відповідають чинному законодавству України та не обмежують законних прав.

 

УВАГА! На гарантійний ремонт товар приймається лише у чистому вигляді.

 

УВАГА! Безпідставний виклик спеціаліста оплачується покупцем.

Передзвоніть мені
Замовити дзвінок